Zabpehely kása
2024. március 11. írta: nemarika

Zabpehely kása

A tökéletes reggeli a zabkása, és úgy általában a zab az egyik legjobb dolog, amit ébredés után fogyaszthatsz, Először is, csökkenti a szívbetegségek kialakulásának kockázatát, segíthet a fogyásban, de az alacsony  vércukorszint fenntartásában is, továbbá elősegíti az egészséges bélbaktériumok termelődését. Kiváló minőségű fehérjeforrás, gazdag vitaminokban, ásványi anyagokban, rostokban és antioxidánsokban, ráadásul számtalan variációban fogyaszthatjuk: készülhet belőle muffin, granola szelet és péksütemények is. A legtöbben persze zabkásaként eszik reggelire, ennek az alapreceptje pedig nem is lehetne egyszerűbb, mindössze

½ csésze zabpehely,

1 csésze (250 ml) víz vagy tej és

egy csipet só szükséges hozzá,

amiket össze kell keverni és felforralni egy edényben, ezután lassú lángon puhára főzzük a zabot, időről időre megkeverve azt. A zabkását ízesítheted fahéjjal, dióval, magvakkal és gyümölcsökkel

Zabpehely vacsorára

 A zabpehely többszörösen is jó választás: egyrészt csupa rost, ezáltal hamar eltelít, ugyanakkor alvást támogató magnéziumot, valamint melatonint, azaz alváshormont tartalmaz. Készítsd el kókusztejjel melegen vagy hidegen egy kiskanálnyi mézzel, a tetejére pedig szeletelj fél banánt és szórd meg kókuszchips-szel!

A bejegyzés trackback címe:

https://111-vegetarianus.blog.hu/api/trackback/id/tr2118351181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása